Dags för lite fredagsmys. Med försäljning av gården lever vi nu i en utställning, där allt står redo för visning och ser ut som på mäklarfoton, och det mesta är återvunnet eller utflyttat. En fördel är att det inte är så mycket kvar att flytta när försäljningen är klar. En nackdel är att det det känns mer som ett hotell än en bostad, även om man får bädda själv.